Like page FB : https://www.facebook.com/MummyMean.DaddyRie.Shine

Follow blog : click button follow di blog Vitamin Bite

Friday, June 13, 2014

Hari Pay Day Shaklee

Assalamulaikum wbt...

Seperti yang dijanjikan oleh syarikat Shaklee Corporation hari ini ialah hari pay day kepada semua ahli-ahli nya yang berada di seluruh dunia...

Alhamdulillah... I`m one of them..Yang bertuah... Tuah tak tuah tak pasti lah tapi saya rasa gembira... Senyum sampai ke telinga hari ini... N most of the time bila pay day Shaklee saya akan happy sepanjang hari...

Kenapa saya happy melampau? Saya amat tunggu-tunggu Shaklee pay day... Wal hal saya ada gaji hakiki yang lebih besar dari bonus Shaklee ini.... Bonus Shaklee saya baru 3 angka berbanding gaji hakiki saya yang 4 angka itu... Tapi saya amat ternanti-nanti kan tarikh keramat iaitu di tengah bulan setiap pada setiap bulan...

Kenapa? Sebab :

1) Hari pay day Shaklee adalah hari di mana saya boleh nilai di mana diri saya berbanding rakan-rakan yang lain... Adakah sales saya macam tu jer atau meningkat dari bulan ke bulan? Itu dari segi tanggungjawab saya kepada diri saya sendiri dan kelauarga... Jika usaha saya pada bulan itu lebih jadi saya akan dapat lebih... Kerana Shaklee tidak mengira pangkat... Kerja harus kerja... Even yang dah cukup 5 angka sebulan masih rasa belum mencukupi untuk beliau dan keluarga apatah saya yang 3 angka ini... They have a huge ambitious... Same goes to me... Saya tidak mampu untuk bekerja sehingga umur 56 tahun sedangkan di usia muda begini saya mempunyai pilihan... Pilihan hanyalah di tangan saya sendiri... Tiada siapa mampu mengubahnya kecuali Allah SWT...

2) Saya boleh shopping di hari pay day Shaklee... Kerana gaji hakiki saya hanyalah untuk membayar hutang-hutang yang ada... Kereta, bayar rumah, keperluan rumah, makan harian (walaupun suami banyak membantu, tapi saya harus faham kerana suami juga usahawan... Hari gaji hakiki itulah yang saya peruntukkan... Saya harus bertahan selama 30 hari berikutnya untuk mendapat gaji lagi... dan bayar hutang lagi... Rata-rata rakyat Malaysia akan membayar hutang selama mana mereka masih hidup... Mengikut sumber yang boleh dipercayai...

3) Saya boleh saving sedikit dari hasil gaji Shaklee itu...

4) Saya boleh beli barang dan restock item yang customer selalu minta...

Buat masa ini hanya 4 sebab priority yang saya nak share dengan anda sekalian... Semoga apa yang saya buat dapat manfaat dengan orang lain... Niat untuk membantu orang yang memerlukan lebih penting dari segalanya... Juga niat kerana Allah SWT... Amin...

Semoga kita dicucuri rahmat dari Allah Swt jua...

Apakah push factor saya? Sila klik link ini..

Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapore...
Caj penghantaran adalah mengikut terma yang ditetapkan...
I`m happy to receive more members from other countries...
Please contact me 6017-40999 56


No comments:

Post a Comment

MAHERAN BINTI MAHTAR
ID 933321
emasyok@gmail.com
017-4099956
Puchong Kinrara Putrajaya Subang Jaya Shah Alam
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Popular Posts