Like page FB : https://www.facebook.com/MummyMean.DaddyRie.Shine

Follow blog : click button follow di blog Vitamin Bite

Tuesday, June 3, 2014

Vitamin E Shaklee




Assalamualaikum wbt...

Untuk promo Jun 2014 ini, Shaklee menawarkan Promotion Vitamin E.... Vitamin ini adalah killer item dalam Shaklee selain ESP... 

Apa yang membuatkan orang gila bayang dengan Vitamin E ni yea? Bukan sahaja wanita yang suka malah lelaki juga tau... Jom beli 6 free 1 untuk suami anda... 1 botol tahan 4 bulan... Lama tu u ollss... 

Jom baca apa bagusnya Vitamin E Shaklee ini...


Perlu tahu Vitamin E Shaklee adalah yang tebaik kerana ianya diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran... sangatlah terjamin keasliannya daripada yang lain..

Dan... ianya mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot juga sebagai penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan kukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina. Paling penting untuk anti-penuaan dan memperbaiki kulit yang bermasalah.
. 

Kesannya sangatlah superb kerana masalah kulit saya telah pulih dari parut jerawat dan kulit kusam, setiap malam, sebelum tidur adalah rutin penting dengan menyapu sedikit vitamin E pada parut dan akan rasa kelainan pada esoknya dimana kulit terasa lembap dan berseri... cubalah, pasti suka sebab parut jerawat mula hilang, tona kulit sekata dan paling best..hmmm mestilah cik abang puji.... berseri-seri!!!...


 

 



Jom tengok apa Kebaikan Vitamin E Shaklee :-

=> Penting untuk kecantikan kulit - digunakan memperbaiki bengkak jerawat dan ulser kulit

=> Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida yang kuat dan berkesan melawan kanser dengan pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari.
 

=> Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan dan mencerahkan kulit
 

=> Mempercepatkan proses pemulihan kulit,bagus untuk mereka yang mempunyai kulit kering
 

=> Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit supaya kulit lebih lembap dan bermaya, elakkan kekeringan kulit dan pengelupasan pada waktu panas.
 

=> Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit serta menghilangkan parut jerawat. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha

=> Melindungi jantung yang sihat

=> Tingkatkan kemampuan reproduktif untuk para lelaki dengan tingkatkan kiraan sperma mereka. berkesan membantu merawat kesuburan untuk proses mendapatkan cahayamata.

=> Meningkatkan tenaga seksual dan bekalkan oksigen yang lebih.


1 botol – 120 biji untuk 4 bulan lamanya… harga pasti berbaloi-baloi!
 
 

SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE yang disyorkan mengandungi :
Vitamin E - 120 biji
Vitamin C - 180 biji
B. Compleks - 120 biji


SMS/Wassap 017-40999 56, Normala untuk dapatkan 'special price' dan membantu mereka yang mempunyai masalah kewangan untuk dapatkannya. Saya sedia membantu anda.
  
Sangat berkesan diambil bersama ESP Shaklee kerana ESP membantu penyerapan vitamin lain dengan baik untuk kulit berseri-seri dan cantik.

Testimoni berpuas hati dengan pengambilan Set Kecantikan Kulit Shaklee


 
nampak dah kurang parut bekas jerawat...




Apa tunggu lagi... dapatkannya dengan segera untuk kulit bebas jerawat, parut dan cela.
Untuk anda yg kekurangan budget, saya sedia membantu utk dapatkannya..hubungi saya segera.. jgan segan2.... segan dok bagan... hehe...



Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan Singapore...
Caj penghantaran adalah mengikut terma yang ditetapkan...
I`m happy to receive more members from other countries...
Please contact me 6017-40999 56






















No comments:

Post a Comment

MAHERAN BINTI MAHTAR
ID 933321
emasyok@gmail.com
017-4099956
Puchong Kinrara Putrajaya Subang Jaya Shah Alam
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Popular Posts