Like page FB : https://www.facebook.com/MummyMean.DaddyRie.Shine

Follow blog : click button follow di blog Vitamin Bite

Saturday, May 18, 2013

Rahsia kulit sihat, muda dan berseri

credit to mamafaiz.com

Selamat pagi semua.. Harini saya nak share sedikit tentang cantik2.. memandangkan topik cantik ni mmg tak dapat dipisahkan dgn wanita.. Dua minggu yang lepas. saya menghadiri jamuan raya anjuran Shaklee..lepas mkn2 tu..ada sedikit sharing tentang produk.. dan yg best..mlm tu Shaklee berkongsi tentang kolagen... . Yang menarik daripada sharing tu adalah.. kolagen ni bukan sekadar utk kulit cantik sahaja tetapi utgk kesihatan badan yg menyeluruh... sbb tu saya kata berbaloi beli... Yang membuat shaklee punya kolagen berbeza adalah.. ia diekstrak daripada sisik ikan merah, kolagennya bermolekul sangattttt ringan jadi ia dpt diserap dgn mudah badan (itu yg penting ye.), dan ia dibuat daripada 7 bahan utama yg super best (ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B).. dan semestinya.. collagen shaklee ni lengkap dgn research dan clinical test.. so no worry..Dah 2 bulan yer saya setia mkn Shaklee Collagen Powder.dan rasa sangat berbaloi2 beli kolagen tu.. takboleh nak describe lebih2.. haha...


Okeyla kawan2.. kalau rasa nak cuba produk tiga serangkai ni.. yg menjadi hot stuff dikalangan customer saya yang sangat fanatik dengan cantik...jomla cuba harini.. Ia juga produk favorite saya.. takboleh miss setiap hari... dan inilah rahsia kulit muda sihat, cantik dan berseri.. Suplemen semulajadi berkualiti tinggi...





No comments:

Post a Comment

MAHERAN BINTI MAHTAR
ID 933321
emasyok@gmail.com
017-4099956
Puchong Kinrara Putrajaya Subang Jaya Shah Alam
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Popular Posts