Like page FB : https://www.facebook.com/MummyMean.DaddyRie.Shine

Follow blog : click button follow di blog Vitamin Bite

Thursday, April 3, 2014

Kurus Dengan Cinch Inch Loss Plan


WEIGHT MANAGEMENT SET
Ini set yang paling laris untuk weight management. Ikut lidah saya kan, saya sangat suka cinch shake perisa coklat..nyum nyum hehe ade orang tak suka rasa susu lah ape lah kan, dont worry, it taste like regular chocolate drink..ala2 hot chocolate gtu..

PROG DIET 1
Dengan shaklee ni, anda akan kekal bertenaga walaupun berdiet. Vitalea, multivitain terunggul membekalkan nutrient dan zat yang diperlukan oleh badan sepanjang hari. Cinch tea pula memberikan anda tenaga..tak caya cubalah..yang ni green tea..kalau nak sedap lagi, tambahkan perahan lemon dan sedikit madu..sedappppp
Bagaimana cinch inch loss plan ni dapat membantu anda? MUDAH JE..cuma amalkan jadual ni

CINCH INCH LOSS PLAN
CINCH INCH LOSS PLAN
Ini antara cadangan pemakanannya lah..jika anda seorang BF MOM..boleh modify sket jadual ni..maklumlah, ibu menyusu ni perlukan tenaga dan khasiat..jadi anda boleh tambah sedikit hidangan protein pada waktu2 makan tengah hari dan sarapan tu..contoh kan..kalau waktu pagi, ambil 2 scoop cinch shake TAMBAH dengan 1 scoop ESP bersama susu segar ke susu rendah lemak ke..itu cukup mengenyangkan dan yang penting tidak mengganggu penyusuan susu ibu..kalau tak campur dengan esp, ambil roti bakar pon boleh..ikut kesesuaian, jangan pulak ditambahnye nasik lemak ye..
Menurunkan berat badan ni bukan dalam masa sehari dua..saya sentiasa pesan kat customer, kita dah gemuk ke overweight ke dah berapa tahun? 2 hari? kalo dua hari bolehlah turun balik..tapi selalunya bertahun kan? dah bertahun gemuk..jadi jangan expect untuk kurus dalam masa sehari dua..no no..
usaha kene ada, sabar, dan yang paling penting, banyakkan minum air masak dan senaman ringan..berjalan, sit uP 30 kali sehari..ok lah tu..insyaAllah sedikit demi sedikit pasti akan nampak hasilnya.
Lagi satu, elakkan dari selalu timbang..sebab kadang2, bila kita hilang lemak/air, kita membina otot pulak..jadi timbangan tak tepat untuk menunjukkan progress anda..sebaiknya, sebelum mula diet, ambil tali inci tu ukur..nanti setiap 2 minggu ukur lagi..barulah INCH LOSS namanya..
Apa lagi?
JOM BER’CINCH INCH LOSS PLAN’!

No comments:

Post a Comment

MAHERAN BINTI MAHTAR
ID 933321
emasyok@gmail.com
017-4099956
Puchong Kinrara Putrajaya Subang Jaya Shah Alam
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Popular Posts